niedziela, 6 marca 2011

Sałatka chilli z kurczaka i ryżu

Robiłam tę sałatkę już kilka razy i na pewno będę jeszcze powtarzać. Świetna da wielbicieli pikantnych potraw, dobra i na ciepło i na zimno. Przepis dorotus76.

Sałatka chilli z kurczaka i ryżu /3-4 porcje*/
200g sypkiego ryżu (użyłam brązowego)
200g filetu z kurczaka
1/3 świeżego ogórka szklarniowego
2 marchewki, starte na średnich oczkach
garść świeżej natki pietruszki (lub mięty)
150g jogurtu naturalnego
1 łyżeczka miodu
ostra chilli w proszku
olej do smażenia

Ryż ugotować. Filet z kurczaka pokroić w kostkę, posolić i oprószyć chilli. Usmażyć na niewielkiej ilości oliwy. Marchewkę zetrzeć, ogórka pokroić w kostkę, pietruszkę poszatkować. Miód, jogurt i sporą szczyptę chilli wymieszać. Wszystkie składniki połączyć razem. Podawać.
Smacznego.

*na zdjęciu widoczne 1/3 sałatki z podanych składników

1 komentarz:

  1. czytałam Cię na NCJ, jestem pewna i właśnie odkryłam, ze to Twój blog.! ;D
    a przepis na pewno wypróbuję, zapowiada się pysznie.

    OdpowiedzUsuń