środa, 26 stycznia 2011

Makaron z pieczarkami i brokułem w sosie serowym.

Wegetariańska wersja kiedyś zrobionego makaronu z kurczakiem i brokułem w sosie serowym. Tym razem bez dodatku mięsa, co wcale nie podziałało na niekorzyść tego dania, według mnie niczego mu nie brakuje. Polecam.

Makaron z pieczarkami i brokułem w sosie serowym /1 porcja/
60-75g makaronu razowego
1 duża pieczarka
1/2 brokuła
kawałek cebuli
1 łyżeczka startego sera (obojętnie jakiego)
1 płaska łyżeczka jogurtu naturalnego
1 łyżeczka oliwy
ostra papryka w proszku, zioła prowansalskie

Makaron ugotować all dente. Brokuła ugotować (najlepiej na parze). Pieczarki pokroić. Na oliwie zeszklić posiekaną cebulę i dodać pieczarki.  Doprawić papryką i ziołami. Kiedy pieczarki zmiękną dodać ser i jogurt, a potem brokuła, makaron i wymieszać. 
Podałam z pomidorkami koktajlowymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz