środa, 16 lutego 2011

Tosty z makrelą, serem i bazylią.

Lubię wszelkie tosty i zapiekanki, ponieważ dają one duże pole do popisu i możliwość bardzo różnorodnych składników. Tak jak na przykład dzisiaj - zupełnie improwizowane, ale bardzo dobre zgrzewane kanapki z dodatkiem makreli.

Tosty z makrelą, serem i bazylią /1 porcja/
4 małe kromki razowca
2 plastry sera (u mnie Gouda)
ok. 1/6 wędzonej makreli
kilka (naście) listków świeżej bazylii
dobry ketchup

Makrelę rozgnieść widelcem i nałożyć na dwie kromki. Dodać po plasterku sera, polać ketchupem i ułożyć listki bazylii. Przykryć dwoma pozostałymi kromkami. Zapiec w opiekaczu do kanapek.Podałam z sałatą lodową i plastrami pomidora.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy przepis, który na pewno wypróbuję :). Uwielbiam tosty zwłaszcza na śniadanie. Ostatnio kupiłam sobie na https://duka.com/pl/agd/tostery nowy opiekacz do kanapek, w którym błyskawicznie przyrządzam moje ulubione zapiekanki. Bardzo smakują mi tosty z serem i pieczarkami.

    OdpowiedzUsuń