piątek, 11 marca 2011

Kasza pęczak z pomidorami i kukurydzą

Przepis ten chodzi za mną już od dawna, w końcu postanowiłam zrealizować zaplanowane i zrobiłam. Kasza wyszła pyszna. Idealne bezmięsne danie.

Kasza pęczak z pomidorami i kukurydzą /1 porcja/
60g kaszy pęczak
pomidory świeże lub z puszki (użyłam mrożonych, z słoika, więc nie wiem ile dokładnie ich było)
kukurydza (garść, użyłam mrożonej)
kawałek cebuli
oliwa
przyprawy (u mnie ostra papryka, zioła prowansalskie i fit up!)

W garnku na oliwie podsmażyć posiekaną cebulę. Dodać kaszę i chwilę smażyć mieszając. Zalać wodą (około szklanki) i gotować do jej wchłonięcia. Dodać pomidory, kukurydzę i przyprawy. Dusić do miękkości.
Podać z kalafiorem (u mnie jeszcze marchewka) gotowanym na parze.

6 komentarzy:

  1. Takie risotto z kaszy, fajne :)
    Chyba zmieniłaś kolor włosów? Bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetycznie wygląda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm ładnie i dietetycznie! mi też się bardzo podoba Twój nowy kolor, jakiś taki rudawy? rude jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię pęczak. całość wygląda bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda tak, że najchętniej JUŻ bym to zjadła! :) I też mówię tak dla rudawego kolorku, sama taki mam xD

    OdpowiedzUsuń